بهترین متخصص زنان در قزوین
مدت زمان مطالعه ۱۰ دقیقه

بهترین متخصص زنان در قزوین

بهترین متخصص زنان در قزوین کسی است که خدمات درمانی و زیبایی را به زنان ارائه دهد. عنوان بهترین برازنده پزشکی است که در برقراری ارتباط با بیمارانش موفق بوده و فرد در هنگام مراجعه واهمه ای از بیان مشکلات خود نداشته باشد و بتواند با خیال راحت و در کمال آرامش به پزشک خود اعتماد کند. ما در این نوشتار قصد داریم تا با مهم ترین ویژگیهای ایشان، راه های انتخاب و بسیاری از موارد مرتبط با آن آشنا کینم پس تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید.

بهترین-متخصص-زنان-و-زایمان-در-قزوین

بهترین متخصص زنان در قزوین کیست؟

بهترین متخصص زنان و زایمان پس از طی دوره‌های تئوری و عملی پزشکی مربوط به مراقبت‌های زایمان و جراحی های زیبایی زنان به ارائه خدمات می پردازد. مدارک علمی و بین المللی یک پزشک مهر تاییدی بر اعتبار اوست. یک متخصص زنان و زایمان مشاوره‌های علمی و تخصصی را در زمینه بارداری و زایمان همچنین پیشگیری هرگونه خطر در این دوران را در اختیار مادران قرار می دهد.

ویژگی‌های بهترین متخصص زنان در قزوین 

 برای انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان در قزوین، توجه به مهارت و مدارک او بسیار مهم است.برای مراجعه به بهترین پزشک زنان و زایمان لازم است با ویژگی‌های مهم او آشنا شویم در ادامه به برخی از این ویژگی های مهم اشاره خواهیم کرد:

✳️ اولویت با بیمار: یک پزشک متخصص همیشه بیمار را در اولویت قرار داده و برای وقت بیمار احترام قائل است همچنین علاوه بر آگاهی کامل به جدیدترین متد های درمان بیماری‌های زنان، می تواند به خوبی با بیماران ارتباط برقرار کند.

✳️ ارزیابی اولیه : یکی از عواملی که سبب انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان می‌شود؛ توجه به ارزیابی های اولیه و بررسی کامل بیمار است همچنین با انجام آزمایش های دقیق از ثمربخش بودن روش های درمانی اطمینان حاصل می کند.

✳️ سوابق درمانی: بهترین متخصص زنان و زایمان فردی است که درصد بالایی از بیمارانش از روش های درمانی او نتیجه گرفته باشند و رضایت کاملی از عملکرد پزشک داشته باشند.

✳️ تجربه کافی: ممکن است پزشکی سال ها طبابت کند اما سابقه جراحی و درمان های موفق کمی داشته باشد یا از روش های درمانی متعددی استفاده نکرده باشد بنابراین بهترین متخصص زنان و زایمان از تجربه بالای برخوردار بوده و مهارت های لازمه را دارد.

✳️ انصاف: پزشکی بهترین است که انصاف را در خصوص به بیمار خود رعایت کند منظور از انصاف این است که اگر روش درمانی یا جراحی برای بیمار جوابگو نیست به او اطلاع دهد و فقط به فکر منافع مالی خود نباشد.

✳️ تشخیص صحیح: تشخیص بیماری های زنان بسیار حساس است بنابراین یک پزشک خوب بایستی برای تشخیص بسیار دقیق باشد.

✳️ انتخاب بهترین درمان: یک متخصص زنان خوب باید بعد از تشخیص بیماری از بهترین روش درمانی استفاده نماید تا بیمار نتیجه مطلوبی را دریافت نماید.

✳️ آگاهی بخشی: پزشک متخصص زنان و زایمان باید تمام روش های درمانی و اثربخشی هر کدام را برای بیمار تشریح کند و بیمار را در خصوص نحوه انجام درمان ها و عوارض احتمالی آگاه کند.

✳️ صبور و باحوصله: صبر و حوصله پزشک در مواجه با مشکلات بیمار و گوش سپردن به خواسته های او از ویژگی های مهم برای انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان در قزوین است.

✳️ بروز کزدن اطلاعات خود: اطلاعات پزشکی خود را دائم بروز کرده تا از جدیدترین روش های درمانی آگاه باشد.

✳️ تجهیزات مدرن و استفاده تکنولوژی روز: از جدیدترین تکنولوژی و تجهیزات مدرن برای بیماران خود استفاده کند.

✳️ موقعیت جغرافیایی: موقعیت جغرافیایی مطب یک پزشک دغدغه بسیاری از بیماران برای عدم مراجعه باشد زیرا با توجه به ترافیک روزانه ای که افراد با آن مواجه هستند خوب بودن موقعیت جغرافیایی مطب برای انتخاب پزشک از اهمیت بالایی برخوردار است.

وظایف بهترین متخصص زنان و زایمان در قزوین

بیماری‌ها و مشکلات بسیاری وجود دارد که سلامت زنان را تحت شعاع قرار می‌دهد. متخصص زنان با انجام برخی آزمایشات و روش ها می تواند آن را تشخیص دهد و اقدامات درمانی مورد نیاز را آغاز کند.

تشخیص، کنترل، مراقبت، درمان بیماری های زنان از جمله درمان پولیپ رحم، فیبروم رحم، افتادگی مثانه و رحم، بی اختیاری ادرار و همچنین زایمان طبیعی و زایمان سزارین از جمله وظایف متخصص زنان و زایمان است.

البته باید اشاره کنیم که انجام تست هایی مانند تست پاپ اسمیر، تست معاینه سینه، تست ناباروری از دیگر وظایف متخصص زنان محسوب می شود.

تفاوت متخصص زنان با ماما

متاسفانه در جامعه درک صحیحی از تفاوت میان ماما و یک متخصص زنان و زایمان وجود ندارد. بسیاری از افراد تخصص مامایی و تخصص زنان و زایمان دقیقا مشابه می دانند اما این دو رشته با هم تفاوت‌های اساسی دارند. به طور مثال زنانی که تمایل و قصد بارداری دارند لازم است پیش از هر اقدامی تحت نظر بهترین متخصص زنان و زایمان قرار گیرند تا در دوران بارداری و زایمان، دغدغه و استرسی نداشته باشند و با بهترین شرایط این دوران را سپری کنند.

یک ماما و یک متخصص زنان در حیطه خود مستقل و متفاوت عمل می کنند اما به نوعی مکمل یکدیگر هستند بنابراین معیار انتخاب آن‌ها نیز متفاوت است. در ادامه به بررسی این تفاوت‌ها خواهیم پرداخت تا با دید باز و آگاهی کامل به هر کدام از رشته ها آن را انتخاب کنید: 

📌 یک متخصص زنان و زایمان در دانشکده پزشکی تحصیل کرده است و پس از گذراندن دوره پزشکی عمومی تخصص زنان و زایمان را انتخاب کرده و تحصیلات خود را ادامه داده است اما ماما در دوره کارشناسی و گاها کارشناسی ارشد مامایی تحصیلات خود را گذرانده و به اندازه متخصص زنان از بیماری‌های زنان اطلاع ندارد.

📌 مامایی یکی از زیر شاخه‌ های علوم پزشکی است در واقع ماما، متخصص بهداشت و درمان است. ماما ها اصولا در مراحل پیش از بارداری، طول بارداری، زایمان و پس از آن، از مادر و کودک مراقبت می‌کنند بنابراین وظیفه اصلی و کلی ماما، حفظ سلامتی نوزاد و مادر است. همچنین مشاوره در حوزه تنظیم خانواده، بهداشت خانواده و بهداشت زنان از جمله وظایف یک ماما است. اما یک متخصص زنان و زایمان برای درمان انواع بیماری‌های مربوط به زنان آموزش دیده و تخصص دارد و همچنین به‌ طور کامل به علم پزشکی و آناتومی بدن زنان آگاه است بنابراین حوزه “سلامت زنان” در تخصص اوست.

📌 متخصص زنان و زایمان تمامی مشکلات و بیماری‌های مربوط به بارداری، باروری،نازایی، زایمان، قاعدگی، عفونت‌ها، اختلالات هورمونی و… را درمان می کند همچنین انواع جراحی های زنانه و جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی زنان جزء وظایف ایشان محسوب می شود.

در چه مواردی باید به بهترین متخصص زنان مراجعه کنیم؟

تمام زنان و دختران جوان در قزوین هر زمانی یکی از شرایط زیر را تجربه کردند لازم است تا برای رفع مشکل خود به پزشک مراجعه کنند از جمله مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • خانم هایی که ترشحات غیر عادی از ناحیه واژینال دارند.
  • آن هایی که دردهای غیر طبیعی در ناحیه دستگاه تناسلی و لگن خود دارند.
  • خانم هایی که قصد بارداری را دارند.
  • بروز درد های غیر طبیعی در هنگام رابطه جنسی، زنگ هشداری برای مراجعه به متخصص زنان و زایمان است.
  • خانم هایی که برای بارداری اقدام کرده اند اما نتیجه ای دریافت نکرده اند.
  • طولانی شدن دوران عادت ماهیانه
  • افرادی که از ظاهر ناحیه تناسلی خود ناراضی هستند و دچار کمبود اعتماد به نفس در این زمینه شده اند.

👈🏻 جهت دریافت مشاوره از دکتر باندرانایکه عماری با شماره های 02833655857 ، 09034066059 تماس حاصل نمایید.

 بهترین زمان مراجعه به یک دکتر زنان خوب

بسیاری تصور می کنند تا علائم و نشانه های یک بیماری را نداشته باشند نیازمند مراجعه به پزشک نیستند اما به دلیل حساسیت های بالایی که در خصوص سلامت زنان وجود دارد لازم است سالانه چند بار به منظور چکاپ و انجام تست های پیشگیری کننده به یک متخصص زنان خوب مراجعه کنند.

همچنین بسیاری از بانوان مجرد این دیدگاه اشتباه را دارند که تا قبل از ازدواج نیازی به بررسی و معاینه پزشک زنان ندارند. اما لازم به ذکر است تمامی زنان از سن 13 سالگی با شروع بلوغ باید سالیانه به پزشک متخصص زنان و زایمان مراجعه کرده و تحت مراقبت ها و معاینات پیشگیری کننده قرار گیرند تا سیکل های قاعدگی آنان بررسی و شرح حال کامل گرفته شود، همچنین انجام معاینات سینه و لگن نیز می توانند از جمله این بررسی ها باشد.

تمام این معاینات با توجه به شرایط و سن مراجعه کننده انجام می‌شود.

روش‌های پیدا کردن بهترین متخصص زنان در قزوین

امروزه با دسترسی همگان به اینترنت و سهولت در دسترسی اطلاعات پیدا کردن بهترین متخصص زنان قطعا کار را برای شما تا حدی آسان خواهد کرد ما با توصیف ویژگی‌های یک دکتر متخصص خوب در این مقاله سعی کردیم انتخاب را برای شما آسان تر کنیم در ادامه چند روش ساده برای یافتن بهترین متخصص زنان و زایمان در قزوین  را معرفی می کنیم:

👈🏻 جستجو در اینترنت: با یک سرچ ساده در اینترنت می توانید بهترین متخصص زنان و زایمان در قزوین را پیدا کرده و با مطالعه و رویت مدارک علمی و معتبر او از انتخاب خود مطمئن شوید. همچنین به تمام اطلاعات موقعیت مکانی، شماره تماس و ساعت مراجعه دسترسی خواهید داشت.

👈🏻 پرس و جو از اطرافیان: پرس و جو از آشنایان، اطرافیان و کسانی که خدمات درمانی یا جراحی های زیبایی از متخصص زنان و زایمان را دریافت کرده اند بهترین گزینه برای یافتن دکتر مورد اطمینان هستند.

خدمات بهترین متخصص زنان و زایمان در قزوین

دکتر باندرانایکه عماری متخصص زنان و زایمان همچنین جراحی ترمیمی و زیبایی زنان است او فارغ التحصیل دانشگاه قزوین و پزشک معتمد سازمان انتقال خون است از جمله مدارک علمی و معتبر ایشان می توان به: درمانگر تخصصی واژینیسموس، عضو انجمن جراحان زیبایی آمریکا، عضو انجمن جراحان زیبایی زنان از انگلستان اشاره کرد؛ همچنین دکتر عماری دارای مدرک تکمیلی جراحی های زیبایی زنان از آمریکا، دارای مدرک تکمیلی درمان ناباروری و دارای مدرک جراحی زیبایی از آکسفورد یونیورسال انگلیس هستند.

ایشان دوره تکمیلی درمان نازایی و اینداکشن اوولوشن و دوره تکمیلی سایکو سکچوال (درمان اختلالات روابط جنسی زوجین، درمان واژینیسموس) را نیز گذرانده اند.

دکتر عماری خدمات مراقبتی، درمانی، جراحی زنان و زایمان و پاسخگویی به سوالات مراجعین را ارائه می‌دهد.

از بهترین خدمات زیبایی ایشان شامل: پلاسما تراپی واژن، جوانسازی واژن، تزریق چربی به واژن، تنگ کردن واژن، جراحی واژینوپلاستی، لابیاپلاستی و جراحی پرینورافی است.

در عین حال ایشان سابقه درخشانی در درمان بیماری‌ها با جراحی هایی نظیر: لاپاراسکوپی، هیسترکتومی، هیستروسکوپی، لاپاراتومی، میومکتومی و کولپوسکوپی رحم دارد در انجام زایمان های طبیعی، زایمان سزارین و درمان موفق HPV بسیار موفق هستند.

دکتر عماری

در نهایت….

انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان در قزوین ممکن است کاری دشواری برای بسیاری به نظر برسد زیرا این موضوع از حساسیت بالایی برخوردار است بنابراین در این مقاله مطالب مهمی در خصوص چگونگی انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان در قزوین را بیان کردیم. بنابراین بسیاری از زنان ساکن قزوین که می‌خواهند تشخیص و روند درمانی بیماری‌های خود و همچنین دوران بارداری و زایمان را با اطمینان خاطر و بی دغدغه سپری کنند، می توانند پس از مطالعه این مقاله به هدف مورد نظر خود دست یابند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3.5]

مقالات مرتبط

بارداری خارج از رحمی و علت آن

بارداری خارج از رحمی و علت آن

حاملگی خارج رحمی زمانی اتفاق می افتد که تخم بارور در خارج از رحم، معمولاً در یکی از لوله های فالوپ قرار گرفته است. این بدان معناست که جنین نمی تواند به نوزاد تبدیل شود زیرا لوله فالوپ آنقدر بزرگ نیست که بتواند جنین در حال رشد را پشتیبانی کند. در برخی موارد، حاملگی...

کربوکسی تراپی واژن در قزوین

کربوکسی تراپی واژن در قزوین

کربوکسی تراپی واژن یک روش غیرتهاجمی برای جوان‌سازی بافت واژن است. در این روش با تزریق گاز دی‌اکسید کربن به بهبود جریان خون و تحریک تولید کلاژن کمک می‌شود، که نتیجه آن افزایش انعطاف‌ پذیری، رطوبت و بهبود عملکرد جنسی است. توجه داشته باشید که این روش برای رفع خشکی، بهبود...

مراقبت های بعد از سفید کردن واژن

مراقبت های بعد از سفید کردن واژن

از مهم ترین مراقبت های بعد از سفید کردن واژن که در این نوشتار به طور مفصل در مورد هریک از آن صحبت خواهیم کرد می توان عدم پوشیدن لباس‌های تنگ، نداشتن هیچ گونه فعالیت سنگین و یا ورزش به مدت ۴۸ ساعت، تمیز و خشک نگه داشتن ناحیه مورد نظر و استفاده نکردن از هیچ گونه محصولات...

درد بعد از لابیاپلاستی

درد بعد از لابیاپلاستی

درد بعد از لابیاپلاستی معمولاً بخشی طبیعی از فرآیند بهبودی است و به دلیل برش‌ها و تغییرات ایجاد شده در ناحیه تناسلی رخ می‌دهد. این درد اغلب در چند روز اول شدیدتر است و به مرور زمان کاهش می‌یابد از همین رو مصرف داروهای مسکن طبق تجویز پزشک، داشتن استراحت کافی و رعایت...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 2 =