افزایش حجم لابیاماژور با تزریق ژل
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

افزایش حجم لابیاماژور با تزریق ژل

اکثریت افراد زیبایی و جذاب بودن را دوست دارند، یکی از مهم ترین دغدغه های افراد به ویژه زنان زیبایی ظاهری آن هاست. به طور معمول زنان در صورت داشتن نقص ظاهری احساس و واکنش منفی تری خواهند داشت و به نسبت مردان بیشتر اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. به همین خاطر تمایل به زیبایی در زنان به نسبت مردان و گرایش به اعمال جراحی بیشتر می باشد. جوانسازی واژن روش های متعددی دارد که یکی از آن روش ها تزریق ژل به واژن می باشد. ناحیه تناسلی خارجی متشکل از لابیا ماژور، لابیا مینور و کلیتوریس می باشد، که تزریق ژل به لابیا ماژور صورت می گیرد و این امر سبب رفع چین و چروک و حجیم شدن لابیا ماژور می شود. ناحیه تناسلی به مرور با گذشت زمان و افزایش سن حجم و خاصیت کشسانی خود را از دست می دهد که این امر می تواند بر روی روابط محرمانه جنسی افراد تاثیر بگذارد و سبب نارضایتی آن ها و کاهش اعتماد به نفس در فرد شود.

تزریق ژل به واژن
تزریق ژل به واژن

چرا تزریق ژل به ناحیه تناسلی اهمیت دارد؟

ناحیه تناسلی خارجی از مهم ترین نواحی است که در روابط جنسی نقش به سزایی دارد. این ناحیه همانند هر ناحیه دیگری از بدن با مرور زمان دچار تغییراتی می شود. در حقیقت به لابیاهای بزرگ ناحیه تناسلی که محل رویش موهای زائد می باشد را لابیا ماژور می گویند.

لابیا ماژور از بخش های بازر ناحیه تناسلی به شمار می آید که در زیبایی آن تاثیر بسزایی دارد. دلایل مختلفی می تواند موجب شود تا این بافت حالت اولیه خود را از دست دهد و موجب بدفرمی این بخش گردد، که عبارت است از:

تغییرات هورمونی ناشی از بارداری و زایمان طبیعی یا سزارین، لاغر شدن های بیش از حد، افتادگی پوست، کاهش بافت چربی، افزایش سن و … می باشد.

مزایای تزریق ژل به واژن

یکی از روش های زیبایی زنان، تزریق ژل به واژن می باشد. که این روش زیبایی دارای مزیت های بسیاری می باشد و در این بین افرادی هستند که اصلا تمایلی به انجام جراحی های زیبایی ندارند که این روش در مطب و بدون هیچ گونه درد و بیهوشی انجام می شود.

  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • عدم نیاز به بستری
  • عدم نیاز به بیهوشی و برش های جراحی
  • رسیدن به نتیجه مطلوب در کمترین زمان ممکن

فواید تزریق ژل به واژن

  • جوانسازی واژن
  • افزایش حجم
  • رفع چین و چروک و افتادگی پوست
  • رفع و درمان آتروفی واژن
  • کمک به تنگ شدن و سفید شدن ناحیه تناسلی

اقدامات قبل از تزریق ژل به واژن

انجام تست های تشخیصی و آزمایشگاهی

مصرف دخانیات و مشروبات الکلی قبل و بعد از تزریق ممنوع می باشد.

استحمام کردن و شیو کردن یک امر ضروری است که می بایست قبل از تزریق انجام شود.

در صورتی که داروهای همچون آسپرین و ویتامین E را مصرف می کنید حتما متخصص زنان و زایمان خود را مطلع سازید زیرا مصرف برخی از داروها می بایست قبل از تزریق قطع شود تا منجر به بروز مشکلی برای فرد نشود.

در صورتی که به بیماری خاصی همچون عفونت، تبخال و ویروس اچ پی وی یا زگیل تناسلی مبتلا هستید، حتما پزشک خود را مطلع سازید و تا زمان بهبودی صبر نمایید و انجام تزریق ژل را به پس از بهبودی کامل موکول نمایید.

نحوه انجام تزریق ژل به واژن

قبل از اقدام به انجام هر کاری ضدعفونی کردن ناحیه تناسلی توصیه می شود و پس از آن از بی حسی موضعی برای پیشگیری از ایجاد درد تزریق می شود. در این مرحله پزشک سوزن باریکی را انتخاب نموده و سپس تزریق ژل به ناحیه مورد نظر را انجام می دهد.

طول مدت زمان تزریق ژل کوتاه بوده و حدود نیم ساعت خواهد بود، که این روش زیبایی دائمی نبوده و نیاز به تزریق مجدد می باشد.

چه افرادی نمی توانند تزریق ژل را انجام دهند؟

برخی از افراد با توجه به شرایطی که دارند کاندید مناسبی برای انجام تزریق ژل به واژن نیستند. این شرایط عبارت است از:

  • بارداری و شیردهی
  • ابتلا به عفونت های ویروسی همچون تبخال و زگیل تناسلی
  • ابتلا به برخی از بیماری ها همچون؛ بیماری دیابت، سکته قلبی یا مغزی، اختلالات انعقادی و مشکلات سیستم ایمنی ضعیف

عوارض تزریق ژل به واژن

هر روش زیبایی با عوارضی همراه است اما عوارض خود به دو دسته تقسیم بندی می شوند. برخی عوارض جانبی بوده و در هر جراحی و روش زیبایی اتفاق می افتد و برخی دیگر ناشی از تزریق نادرست بوده که توسط افراد غیرمتخصص اتفاق می افتد.

عوارض جانبی و احتمالی، در هر روش جراحی زیبایی زنان اتفاق می افتد و این گونه عوارض موقتی بوده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاه برطرف می شود. این عوارض عبارت است از: تورم، کبودی، لکه های قرمز، بروز حساسیت، عفونت سطحی و تهوع می باشد.

اما برخی دیگر از عوارض ناشی از تزریق نادرست است که این امر به طور معمول توسط افراد غیرمتخصص اتفاق می افتد. لذا به منظور پیشگیری از بروز چنین عوارضی بهتر است به یک جراح زیبایی زنان خبره مراجعه نمایید.

مراقبت های پس از تزریق ژل به واژن

رعایت توصیه های پزشکی یکی از مهم ترین عواملی است که در نتیجه درمان تاثیر به سزایی دارد، لذا بهتر است پس از انجام روش های زیبایی و جوانسازی واژن به دقت به توصیه و رعایت نکات پزشکی بپردازید. این موارد عبارت است از:

  • مصرف داروهای آنتی بیوتیک تجویز شده توسط متخصص زنان و زایمان به منظور پیشگیری از بروز عفونت
  • نوشیدن مایعات زیاد
  • پرهیز از فعالیت های ورزشی سنگین به مدت یک ماه
  • پرهیز از هر گونه ماساژ ناحیه مورد نظر
  • پرهیز از استفاده آب گرم

هزینه تزریق ژل به واژن

یکی از سوالات شایع در میان تمامی زنانی که قصد انجام چنین کاری را دارند، هزینه تزریق ژل به واژن می باشد. مقدار هزینه بسته به برخی از عوامل متفاوت خواهد بود. لذا به هیچ عنوان قبل از معاینه حضوری و بررسی های لازم نمی توان به هیچ عنوان هزینه دقیقی را مشخص نمود. به همین منظور برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص بهتر است با یک جراح زیبایی زنان مشورت نمایید.

کلام آخر

تزریق ژل به واژن یک روش زیبایی و جوانسازی است که نتیجه آن در کوتاه ترین زمان ممکن مشخص می گردد. در صورتی که به هر دلیل با مشکلات بدفرمی های ناحیه تناسلی مواجه هستید و از آن ناراضی هستید می توانید با یک جراح زیبایی زنان در این زمینه مشورت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین جراح زیبایی زنان در زنجان مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

مقالات مرتبط

هزینه سفید کردن واژن با لیزر

هزینه سفید کردن واژن با لیزر

هزینه سفید کردن واژن با لیزر یکی از موضوعاتی است که به دلیل افزایش محبوبیت این روش زیبایی در میان زنان، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این روش به عنوان یکی از جدیدترین تکنیک‌های زیبایی و بهبود ظاهر ناحیه تناسلی زنان شناخته می‌شود اما مسئله‌ای که اغلب ذهن افراد را...

پریود بعد از لابیاپلاستی و راه های کاهش درد

پریود بعد از لابیاپلاستی و راه های کاهش درد

اولین پریود بعد از لابیاپلاستی کمی متفاوت تر است چرا که هنوز ناحیه جراحی شده کمی حساس است، ولی تجربه کمی درد یا ناراحتی طبیعی است. همچنین داشتن تورم و کبودی باعث شده تا پریود متفاوت تر به نظر برسد. دقت داشته باشید که در این دوره بهتر است از نوار بهداشتی استفاده نمایید...

خوابیدن بعد از لابیاپلاستی

خوابیدن بعد از لابیاپلاستی

نحوه‌ خوابیدن بعد از لابیاپلاستی یکی از این مراقبت‌ها است که می‌تواند در روند بهبود زخم‌ها، کاهش میزان درد، کاهش تورم، کبودی‌ها و ... تاثیر بسزایی داشته باشد. البته دقت داشته باشید که خوابیدن باید با دقت خاصی انجام شوداز همین رو در روزهای اولیه بعد از عمل، به پشت...

خارش بعد از لابیاپلاستی

خارش بعد از لابیاپلاستی

خارش پس از لابیاپلاستی یکی از عوارض متداول است که ممکن است بعد از این جراحی بسیاری از خانم ها تجربه کنند. توجه داشته باشید که این خارش به دلیل التهاب، تحریک پوست، یا واکنش به مواد دارویی یا مواد ضدعفونی کننده اتفاق می افتد. از همین رو مدیریت مناسب خارش، از جمله...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 3 =